недеља, 18. јануар 2009.

zvezda

Poezija je za mene jedna vrsta inspiracije. Volim je od malena i sa 12god sam pocela i da je pisem.Svaki dozivljaj, koji me pokrene nadje se u mojim pesmama. Sada, kad okrenem stranice svojih svezaka, setim se desavanja iz mladosti. Inace, od svetskih pesnika volim LORKU i JESENJINA, a od nasih, srpskih, Desanku Maksimovic, V. Petkovica-Disa i Milana Rakica. Omiljene pesme,STREPNJA, PREDOSECANJE,MOZDA SPAVA...Dok citam poeziju mogu i da zaplacem, ako me pesma toliko dirne i onda vidim koliko je dobra. Emocija mi je najvaznija. S obzirom na profesiju kojom se bavim, volim i deciju knjizevnost a od decijih pisaca najcesce koristim dela Dusana Radovica, J.J. Zmaja i Gvida Tartalja.U radu sa decom biram ona dela koja najvise privlace decu, koja su neobicna,konstruktivna, edukativna i doprinose razvoju decje maste. Veliki uspeh sam postigla radeci sa decom predstavu,,Prica za Gordanin san,, Dusana Radovica, koja ih je odvela u neobican svet CARALSTENA, izmisljene drzave cudnih decaka. Pricu sam prosirila neobicnim dijalozima i tako je nastala nasa dramska igra u kojoj su svi uzivali. Isli smo s predstavom na takmicenje naseg okruga i bili najbolji!. Sledece godine sam postigla jos veci uspeh s mojom licnom dramatizacijom. To je bila Bajka o Deda Mrazu, koju sam spremala s mojom grupom i sa kojom smo pobedili na zonskom takmicenju i otisli jos dalje, na ZMAJEVE DECJE IGRE u Becej. Nasoj sreci nije bilo kraja...Naravno, i dalje cu nastaviti da negujem ljubav prema knjizevnosti kod dece predskolskog uzrasta i trudicu se da u tome uspem kao i do sada. Uz to, pisem i dalje poeziju za odrasle, karakterisanu mojim razmisljanjima, dogadjajima i osecanjima.

Нема коментара:

Постави коментар

Пратиоци